Gusturi…

Am ajuns la concluzia ca dintre toti compozitorii de muzica calsica ,cel ce imi place cel mai mult este Beethoven.Paganini,Mozart,Strauss sau Vivaldi sunt “ok”,dar nu tremura in mine sufletul cand ii ascult.

Am indeosebi placerea ca intr-o duminica dupa masa sa adorm pe sonatele de pian ale lui Beethoven,sau sa citesc o carte buna.Ca tot vorbeam de carti citesc acum Trei Camarazi…

Nu am revenit ,dupa cum vedeti am insemnari fade si lipsite de viata…,porbabil astept toamna sa m faca sa vreau sa imi “revin”.

Asta e oare maturizarea? Asta e?

Despre amanta mea ca si cum eu nu as stii ca va devenii o constanta in viata mea spun ca imi e draga ,dar e femeie si imi face draci,cred ca m-am nascut cu temperament de barbat si cu corp de femeie.Cred ca in alta viata am fost o floare hermafrodita ca sa am dreptul sa spun ca am si de la barbati si de la femei ceva in mine.

Probabil tot o”scula” imi va picta “fericitul” sfarsit…si tot la fel de probabil voi avea o criza la 40 de ani la fel cum au toti barbatii si voi vrea o femeie iarasi …si toate astea pentru ca sunt defecta si nu pot sa imi mai revin!

…nu mai ies cuvintele pe tastatura mi se opresc in varfurile degetelor si raman acolo,si pe cine ating acum ,simte tot ce nu mai refulam aici! …:|

No comments:

Post a Comment