O dilema…

„Astazi, am inceput cu o cafea tare, poate mai tare decat de obicei. Cu siguranta am nevoie, de concentrare deplina si stapanire de sine, mai mult ca oricand. Astazi este ziua cea mare! Astazi, mi se va dezvalui daca voi mai face un pas catre visul meu sau acesta va mai suferi o amanare…

Astazi vine vestea! Voi primi sau nu banii? Oare am impresionat cu proiectul meu? Desigur ca nu! Ce e asa de impresionant la un magazin de flori? La o banala florarie? Ce le pasa bancherilor de visul si pasiunile mele? Dar bineinteles ca le pasa! Trebuie! Doar asa se imbogatesc! Trebuie sa respir si sa gandesc pozitiv! De cativa ani, nu ma mai pot gandi decat la buchete, buchete si iar buchete si cosuri cadou de Paste si… Dar daca totusi nu vor fi impresionati? Sigur vor fi!

Argumentele mele cu siguranta sunt solide! Amplasamentul este mai mult decat propice pentru vad iar promovarea agresiva cu siguranta va face ca incinta florariei sa fie mereu plina! Cu siguranta vor vedea punctele forte mai degraba decat dezavantajele lor… Da! Si cu siguranta ca dobanzile si rata inflatiei ii ajuta mai mult pe ei, desigur ca se vor gandi sa-mi acorde imprumutul… Pana la urma cui nu-i plac buchetele de trandafiri rosii?

Cine nu admira un buchet de flori exotice ? Cui nu-i face ziua mai frumoasa un aranjament corporate? Proiectul se prezinta a fi o reusita sigura! Cine nu vede lucrurile asa nu este economist! Cu siguranta! Trebuie mai degraba sa incep sa ma gandesc la ce culoare vor avea peretii…. Dar logo-ul? Clasic? Vintage? Verde…? Roz? Portocaliu? Oare furnizorii vor fi seriosi? Sigur ca vor fi! Gandind pozitiv voi atrage parteneri pozitivi si seriosi! Dar daca nu vor fi? Daca vor intarzia aproape toate livrarile? Cu siguranta ca nu vor intarzia! Dar sigur ca da! O parte din ele vor intarzia si nu va fi capatul lumii! Si florile sunt frumoase! Si voi trimite buchete complimentare fiecarui client nemultumit! Iata hartia….Am primit!Am primit imprumutul! Ce ma fac acum?”

No comments:

Post a Comment